Variācijas par vietu, kur pat Ķeizars iet kājām

Cik svarīgs Jums šķiet tualetes interjers un tā elementi? Mazsvarīgi? Ļoti svarīgi? Svarīgi tikai tad, ja gaidāt ierodamies viesus? Ja uz pirmo jautājumu atbildējāt apstiprinoši, tad tomēr jāsaka, ka dažiem tualetes interjers ir ļoti, ļoti būtisks. Piemēram, kafejnīcām, restorāniem un citām sabiedriskām iestādēm, kurām ir svarīgs labvēlīgs sabiedrības vērtējums. Lai nodrošinātu augstu higiēnas līmeni tualetēs, konkrētāk – vīriešu tualetēs – tiks ierīkoti pisuāri ar iebūvētu spēļu sistēmu. Jā, jā, viss ir uzrakstīts pareizi! Pisuārā būs ievietota spiediena jūtīgs displejs, kas aktivizējas tiklīdz tiek lietots, savukārt cilvēka acu līmenī novietos spēles ekrānu. Spēle ir aprīkota arī ar skaņas un gaismas signāliem, un šādā veidā izveidotas tualetes visticamāk tiks izveidotas lidostās (ASV) un skolās tā paša higiēnas iemesla dēļ.
 
 
 
 
 
 
 
 
Netradicionālu dizainu izveidojusi kompānija Bathroom Mania, kā apgalvo kompānijas darbinieki, dažkārt tiek novērtos, ka cilvēki samulst un tūliņ pat steidzas pamest tualeti. Savukārt citiem šāds domas lidojums dizainā iet pie sirds, līdz ar to šīs tualetes darbojas kā sava veida klientu piesaistītājas. Šis ir pirmais produkts, ko piedāvā iegādāties Bathroom Mania, un tas nebūt nav domāts iegādei tikai vairumā, tos var iegādāties arī pa vienam, aizpildot www.bathroom-mania.com mājas lapā esošo pasūtījuma formu un neparastais podiņš būs Jūsu par 695 eiro, ieskaitot PVN.
 
 
 
 
 
 
Dizaineri Brets Teilors, Marks Perriams un Kems Maršs ir bijuši tik pat drosmīgi savā iztēlē kā iepriekš minētā kompānija, jo kā dizaina elementu izvēlējušies dabiska lieluma sieviešu fotogrāfijas, kuras uzkrītoši vēro vīriešus. Sievietes fotogrāfijās attēlotas, izmantojot dažādu atribūtiku, piemēram, binokulāru, brilles, kameru un pat ar mērlenti rokās. Jā, daļu vīriešu šāds dizains ir šokējis, turklāt tas vēl nav viss, būtisks aspekts ir tas, ka par fotogrāfiju modelēm tika izvēlētas vietējās sievietes, līdz ar to pastāv liela varbūtība, ka vīrietis netīšām satiks šo sievieti uz ielas. Mulsums un sarkani vaigi garantēti! Drosmīgs risinājums, atliek vienīgi prātot par to, vai tik mūsdienīgi, tomēr drosmīgi risinājumi galu galā neaizbaidīs klientu.
Savukārt nedaudz ieskicējot ekskluzīvo organizāciju tualešu ainu, piemēram, Dolce & Gabbana, jāsaka, ka kompānijas tualetes veidotas smalko aprindu ļaudīm, tādēļ laistās vienā zeltā un spoguļu mirdzumā, varbūt pat nedaudz pārspīlējot, bet tā jau katra gaumes lieta.