Dolārs par pikseli un tu esi miljonārs

Pirms pāris gadiem parādījās mājas lapa www.milliondollarhomepage.com, kurā tika piedāvāts vienā no miljons pikseļiem par vienu dolāru izvietot savu reklāmu. Sākumā tas cilvēkiem likās jauks joks, taču pēc tam tas pārvērtās biznesa plānā, kas ļāva lapas divdesmitgadīgajam īpašniekam nopelnīt miljonu. Tas tāpēc, ka firmu, organizāciju un privātpersonu atsaucība bija neiedomājami liela – ikviens vēlējās šajā populārajā mājas lapā atstāt savas pēdas kaut pikseļa lielumā. Pateicoties labam PR, šī lapa kļuva neiedomājami populāra un par to uzzināja visā pasaulē.
 
 
 
 
 
 
 
 
Tagad līdzīga ideja tiek realizēta pat uz mājas sienām. Šī ideja realizēta uz mājas, ko uzcēlis Sandberga Institūts. Patiesībā arī šī ideja atmaksājas un mājas sienas pamazām aizpilda aizvien jaunas reklāmas. Ja iesaistījušās tādas kompānijas kā Nike un Apple, šis koncepts nemaz nevar izgāzties. Ņemot vērā, ka šīs kompānijas ir bagātas, tās nopērk vairākus pikseļus vai pikseļu desmitus reizē un izvieto lielākas reklāmas. Šis ir lielisks pierādījums tam, ka pat vistrakākās idejas reklāmas tirgū var izdoties. Patiesībā – tieši pašas trakākās izdodas vislabāk.