No kā, gadu smēķējot, tu atsakies

Reklāmas aģentūra Iris ir izveidojusi reklāmas kampaņu, kur ar cigarešu palīdzību tiek veidoti trīs dažādi attēli. Kampaņa ir veidota priekš Stivoro, kuri aktīvi cīnās par to, lai cilvēki atmestu smēķēšanu. Attēli ir veidoti no tik daudz cigaretēm, cik tiktu izsmēķētas gada laikā, pieņemot, ka dienā tiek nokūpinātas 20 cigaretes. Pavisam tiek attēlotas trīs idejas - "Open road", "Pyramids" un "Mr. Choo". 

"Open road" ir veidots no 7263 cigaretēm.  Atsakoties no šī daudzuma cigarešu, būtu iespējams iegādāties braucamrīku. 

"Pyramids" ir veidots no 7498 cigaretēm. Nesmēķējot tu varētu apceļot pasauli. 

"Mr. Choo" ir veidots 6989 cigaretēm. Jimmy Choo ir modes dizainers un, atsakoties no šīm cigaretēm, būtu iespējams ļoti labi iepazīt viņa veidotās rokassomiņas un kurpes.

 

reklāma, cigaretes