Optiskā ilūzija ir panākumu atslēga

Reklāmas mēdz būt dažādas. Katru dienu mūsu acis, ausis un pat deguni tiek burtiski bombardēti ar dažāda veida informāciju – šajā gadījumā komerciālu. Katrs cenšas izveidot labāku reklāmu, tādu, kas piesaistīs aizvien vairāk cilvēku uzmanību un liks tiem aizdomāties par kādu tematu, nopirkt kādu preci vai piedalīties kādā pasākumā. Reklāmu veidi ir dažādi, taču nekas nepievērš auditorijas uzmanību tik efektīvi, kā gudri un labi izstrādāta optiskā ilūzija. Kombinēta ar ģeniālu kampaņu, te tā ir – Sarkanā Krusta San Francisko kampaņa, kurā šīs reklāmas un plakāti redzami uz kravas mašīnām tā, lai liktos, ka mašīnas tur nemaz nav – tik labi izstrādāta ir šī optiskā ilūzija.
 
 
 
 
 
Šajā gadījumā foto žurnālistika satiekas ar Holivudas lielajiem filmu plakātiem un šīs mašīnas pievērš sev ļoti daudzu cilvēku uzmanību, jebkur, kur tās piestāj. Entuziastiski garāmgājēji pat fotogrāfē šīs mašīnas, kuras var nosaukt arī par pārvietojamajām izkārtnēm, un rāda tās saviem draugiem internetā, liek tās savos interneta žurnālos un citur. Šis ir lielisks piemērs tam, kā auditorija var izplatīt reklāmas kampaņas ziņojumu un materiālus caur tādiem kanāliem, kā mobilie telefoni, interneta žurnāli un interneta lapām, tādām kā Flickr.com.