Monē gleznas izstādē `Gleznots Normandijā`
Monē gleznas izstādē `Gleznots Normandijā`

No 22.01. – 21.03.2010 LNMM Baltajā zalē apskatāmas 60 gleznas, to atlasi veicis kolekcijas „Gleznots Normandijā” un Lilles Mākslas muzeja direktors Alēns Tapjē (Alain Tapié). Ekspozīcijā iekļautas izcilu franču mākslinieku Kloda Monē (Claude Monet), Gistava Kurbē (Gustave Courbet), Žana Batista Kamila Koro (Jean - Baptiste - Camille Corot), Šarla Dobiņjī(Charles Daubigny), Eduāra Vijāra (Edouard Vuillard),...

21.janvāris,2010 māksla
Adidas Star Wars kolekcija
Adidas Star Wars kolekcija

Pirms redzēju, biju skeptisks. Adidas Star Wars kolekcijas reklāma ir tiešām stilīga. Pirmkārt, video, otrkārt, mājaslapas intro, treškārt, pati kolekcija!   

21.janvāris,2010 dizains
Kādēļ citplanētieši apmeklē zemi
Kādēļ citplanētieši apmeklē zemi

Ar nepacietību gaidīju beigas, bet ar apbrīnu vēroju kvalitatīvo un ar niansēm pilno animāciju par mazo citplanētieti, kurš uz zemes ieradies šo to izdarīt. Animācijas "Invasions" autors ir Clément Morin, bet skaņas celiņu veidoja Lorice Fouquer. Filmiņa veidota ar Cinema 4D palīdzību. Vērtējam!  

21.janvāris,2010 dizains
Humānais dizains ar Emily Pilloton
Humānais dizains ar Emily Pilloton

 Ja jums rodas jautājums "Kas ir humānais dizains?", tad iespējams intervija ar Emily Pilloton palīdzēs to saprast. Intervija notika raidījuma "Colbert Report" ietvaros un raidījumā ir iespējams redzēt 3 interesantus konceptus, kas atvieglo cilvēku dzīvi, kāds ir arī humānā dizaina mērķis. Radīt produktus, kura primārais mērķis ir palīdzēt un atvieglot. ...

20.janvāris,2010 dizains
Esi dumjš ar Diesel
Esi dumjš ar Diesel

Diesel ir izveidojis diezgan apjomīgu reklāmas kampaņu, kurā humoristiskas ainas tiek papildinātas ar spārnotiem teicieniem, kuros dominē vārds "Stupid". Piemēram, "Smart may have the brains, but stupid has the balls". Pievienoju tikai daļu no daudzajiem darbiem, kurus iespējams apskatīt Diesel "Be Stupid" vietnē.  Kampaņas mērķis ir motivēt cilvēkus riskēt, lai...

20.janvāris,2010 dzīvesveids
Tiec no viņām vaļā
Tiec no viņām vaļā

Reizēm ir vērts palūkoties pagātnē, lai atrastu ko labu un interesantu. Kreatīvā reklāma, kuru veidojuši Saatchi & Saatchi, bija redzama Jakartas (Indonēzija) lielveikalā uz grīdas, kas kopā ar cilvēkiem veidoja vēstījumu.   

19.janvāris,2010 dzīvesveids